Dolgozósarok kis költségvetésből - Kiegészítők

A dolgozósarkot kiegészítettem még néhány elemmel. A dekorációk egy része saját készítésű :).  A szék formája, stílusa, színe önmagában is tetszett, csupán kevés fehérrel kombináltam. A fa bármely árnyalata és a fehér szín párosítása különösen tetszik mostanság :).



A szék egy-egy részletét festettem le, előtte alaposan megtisztítottam, kissé átcsiszoltam a kiválasztott felületet, maszkolószalaggal kijelöltem a területet és alapoztam. 






A fedő festék törtfehér lett - természetesen :) -. A festett felületet most kivételesen nem lakkoztam, hanem kipróbáltam egy számomra új anyagot. Méghozzá a színtelen viaszpasztát. Imádom. Isteni narancs illata van, átlátszóra szárad és védi a felületet. Puha ronggyal javasolt az anyagra dolgozni, én a kezemet használtam :). Néhány óra szükséges a teljes száradáshoz, s valóban betölti védő funkcióját. 10 és 30 ml kiszerelésben kapható, nyilván nagyobb felületek viaszolására kevés lenne egy üvegcse, így kisebbek kezelésére javasolnám. Nagyobb felületek viaszolására más terméket válasszatok :), /például a Stamperiától: Cera incolore, 100 ml./.



A párnát kizárólag olyan anyagokból készítettem, amelyek rendelkezésre álltak otthon: régi párnából töltőanyag, fehér lepedő és kék textilfesték. A régi párnából kiszedtem a töltőanyagot, kicsit összeráztam/gyúrtam :).


A lepedőből kiszabtam a párna méretét. Papíron megterveztem a szöveget és a mintákat, majd indigó segítségével átrajzoltam az anyagra.



Ezután következett a pepecselőbb munka: textilfestékkel és ecsettel kifestettem a felrajzoltakat. Az anyag mögé fóliát raktam, mert előfordulhat átütés. Száradás után átvasaltam sütőpapíron az anyagot, ezzel fixáltam a festéket, így mosásra is alkalmassá vált.


Végül összevarrtam a huzat három oldalát, beleraktam a töltőanyagot és a negyedik oldalt is elvarrtam.





A dolgozósarok egyéb kiegészítői:

- Váza, elkészítéséről ITT olvashattok.


- Kép, elkészítéséről ITT olvashattok.



- Szőnyeg: bolhapiacon vásároltam :)

A képet felváltotta egy általunk készített festett és vésett fa kép, melyet az új bérlőknek ajándékoztunk. Ők is szeretik a kutyukat, így remélem tetszett nekik :).





Megjegyzések